Solat och grillat

Idag visste jag inte riktigt vad jag skulle hitta, en helt vanlig dag med andra ord. Fy fan vad jag saknar Östersund, att ha någonting att göra om dagarna. Och även om man inte har det så kan man i alla fall gå ner på stan en sväng liksom. Men inte här inte! Så idag har jag suttit ute i solen hemma hos pappa och läst igenom analysuppgiften.. Får ont i magen bara jag tänker på den, och tyvärr så orkar ju inte släppa den heller! Sen kom min farbror på besök en sväng på motorcykel, berättade lite om mina kusinbarn! Har själv inte sett dem än, men å andra sidan så är det flera år sedan jag såg mina kusiner så.
Och nu vid sju- tiden så grillade vi, mmm, va det var gott :) Men det är det väl alltid. Tur att man bara grillar på sommaren!
Men nu tror jag nog att jag ska ta mig hemåt.. blir nog att se humorgalan ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0