Snart klar..!

Herre min Gud va fort tiden går egentligen, speciellt då man vill att den ska stå stilla! Om två dagar så är mitt arbete inlämnat och om en vecka får jag dommen av Linda i klassen. Jag får lov och säga att jag ändå känner mig ganska så stolt över arbetet, att jag valde att analysera makt av alla teorier. Men det har faktiskt varit väldigt svårt många gånger och jag känner väldigt tacksam mot Camilla som har stått ut med alla mina telefonsamtal och mitt tjat! 

I helgen var det marknad i Ekshärad och nu till fre så är det marknad här hemma i Hagfors. Får se om jag tar mig ut en sväng! Men till helgen blir det också väldigt mycket plugg, och packande. Ska läsa igenom en annans arbete till oppneringen och sen så måste jag hinna med och packa allt som ska med upp till Östersund på måndag!

Om 3 månader och10 dagar så är man på väg upp till Östersund igen.. och då börjar äntligen skolan tillbaka igen. Ska bli så kul att träffa alla..! Men nu ska jag ta och lägga min sista koncentration och energi på diskussionen i arbetet innan jag skickar iväg det till Camilla! Så underbart att man har någon som läser ens arbete och kollar igenom allt innan man skickar in det! Måste ta och lära mig hur man gör en sidnummrering också.. har försök flera gånger men jag blir bara förbannad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0