Marknad i Hagförs

Ja då var man snart klar med termin 3 i Östersund då! I torsdags så lämnade jag i mitt analys- arbete och började med opponeringen på Mattias arbete..! Så nu ska jag snart gå hem och sen så ska jag fortsätta plugga, måste försöka hinna med och äta också! Regnar för fullt ute, så roligt. Idag var jag och Marie ute på marknad, hmm.. köpte mig en liten bägare med mjukglass! Finns inte så mycket att köpa på marknader, fast det beror ju också på marknadens storlek =) hehe. Träffade några gammla vänner på stan också, de skulle tydligen festa ikväll. Fast det känner jag inte för, det gör jag aldrig nu för tiden. Fast det beror även på vilka som är på förfesten också.. Imorgon måste jag se till att packa också, åker ju upp till Östersund på måndag, opponering på tisdag och sen åker jag hem igen på ons (med kl 07- bussen)! Och vad som händer i sommar har jag inte den blekaste aningen om.. tyvärr! Inte så lätt att få sommarjobb i dessa hårda tider :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0