Jag saknar Östersund..

Finns det någon mer som gör det eller är det bara jag? Visst så har tiden här hemma gått fort, fattar dock inte hur men den har i alla fall gjort det! Och nu är det bara halva tiden kvar, och sen ska jag upp till Östersund igen. Till min lägenhet, till skolan och det stora pluset är att man får träffa alla kära vännerna igen. Saknar mitt liv där uppe!
Å tillbaka till verkligheten igen då Johanna..! Måste försöka komma på vad jag ska skriva i min analys. Är i alla fall ganska så säker på att jag ska ha med kristeorin, men sen så är kruxet att man ska ha en till teori, och tyvärr så kan jag inte komma på den =( Känns jättejobbigt.. men men, vad ska man göra?! Jag kommer förhoppningsvis på den någon gång, bara det inte blir samma datum som jag ska ha opponeringen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0