Hagfors - Östersund - Hagfors

I måndags så åkte jag till Östersund, fick skjuts upp till Mora och därifrån fick jag åka buss! Kom upp till Östersund jämt före halv 8 och där blev jag mött av Elin, tjejen som jag fick bo hos under de två nätterna som jag skulle vara i Östersund. Fick fick vi lov att gå upp till min lägenhet och hämta en sängmadrass och lite kläder/skor som jag skulle ha med mig hem igen.. På tisdag så hade jag min opponering, och självklart så fick jag börja! Men det gick bra, önskade dock att jag hade gjort den lite bättre! Gett mer kritik till "författaren". Under opponeringen så lärde jag mig i alla fall att mitt fovoritord var  "jag"! Hehe, men i övrigt så kändes det bra. Sen på kvällen så åkte jag och Elin i till stan och köpa en massa mat på Mc Donalds, hemskt gott. Hade varit så sugen på sådan mat hela dagen :) Och sen på onsdag morgon kl halv 7 så åkte jag hem mot Hagfors igen!

Igår låg jag verkligen inne hela dagen, var så himla trött! Idag försökte jag börja å plugga men det gick inte! För många meningar i jagform som jag skulle ändra.. det är fan svårt att försöka ändra sådana meningar (bara så att ni vet)! Men nu ska jag gå ut och sätta mig i solen igen.. hmm, börjar bli hungrig!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Halloj! Så nu är ditt läskiga över! Hade du myckt o göra om i arbetet? Själv ska jag bila upp imorn för opponering. Jag är lite orolig, men de är bara och kämpa på! Hoppas allt bra med dig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0