Dags för glass

Måste nog säga att helgen har varit väldigt lugn, på fredag var jag hemma hos pappa och pluggade lite och åt god mat (tacos). På lördag och söndag satt jag inne hela dagen och pluggade, mindre roligt! Men jag har i alla fall fått någonting gjort! Finns tydligen de i klassen som inte ens har börjat: Vad tänker ni med egentligen?! Fast det är klart, det finns väl de som jobbar i ett sanbbare tempo än mig! Men jag är noggrann :) Men nu ska jag ta och gå hem till mig, fast först tror jag nog att jag ska gå och köpa lite glass! Måste ju ha någonting och smaska på när jag ska plugga.. ska sätta mig och läsa igenom boken om makt, till nästa teori i analysuppgiften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0