Tjuren glömde bort..

Vet att jag skrev att jag skulle ta tjuren vid hornen igår.. hade så jävla ont i magen när jag kom hit. Men efter ett tag när hon väl var själv så tog jag mig mod och talade om för henne att jag ville prata med henne! Vi sa att vi skulle ta det efter att jag och den andra praktikanten kommit tillbaka efter de ärenden som vi skulle åka ut och fixa först! När vi kom tillbaka (35 min innan hon skulle sluta) så gick ja in på kontoret och väntade.. Och nej hon kom aldrig, hon kom in och sa "hej då", hon hade alltså glömt bort det =( Så nu måste jag vänta tills på fredag då hon kommer tillbaka.. det positiva med det hela var att jag fick berätta lite för en annan "personal" hur jag kände och upplevde min praktik och hon höll med mig helt och hållet! Tyckte att det var hemskt.. Så det kändes ju i alla fall skönt! Att veta att jag inte är helt ute och cyklar så att säga!

Men nu ska jag fortsätta dagen.. började klockan 8: har tvättat av bänkarna i köket, skrivit en handlingslista, skalat potatis och nu kollar jag mailen. Det är så här som mina dagar ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0