Hoppas!!

Ja då har halva tiden gått då, pratar om praktiken =) Det hela har väl inte direkt blivit bättre, en av de familjer som bodde där har nu flyttat och nu bor det bara en familj kvar, vilket i sin tur leder till att de måste säga upp folk! Så då kanske ni förstår att det är väldigt lugnt på min praktik! Konstigt nog så gick faktiskt dagen ganska så fort, tror nog att det mest avancerade jag har gjort idag är att handla på ica.. Så nu sitter man och hoppas att de ska dyka upp en familj med problem (hemskt att säga) men jag hoppas verkligen! Sorry för den dåliga uppdateringen men det händer inte så mycket i mitt liv.. jobbar 40 timmar i veckan och så bor jag hemma i Hagfors (vilket borde säga allt) =) Men nu ska ja sätta mig vid tv:en och läsa "morgontidningen"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0