Det senaste..

Kan ju börja med att säga att jag är helt slut, detta beror på att jag börjar bli sjuk igen, tredje gången sen jag började här på praktiken! Va ute och fikade med Elin, Marie och hennes son i lör dags och både Marie och Liam var förkylda. Dumt nog så delade jag och Liam på en liten tårtbit (med samma sked).. Jag vet: Mitt fel! Får helt enkelt skylla mig själv =(
Sen på lördag- kvällen så fick jag reda på att min far hade hört sig för om en lägenhet till mig, nu när jag praktiserar här hemma! Så igår var vi och tittade på den, en liten etta med kokvrå, den var faktiskt hemskt fin och nyrenoverad med fräscha tapeter. Möblerna var väl inte det bästa men man kan väl kanske göra något åt det senare. Skulle iaf få lägenheten den 14 april, om styrelsen godkände det! Så det kan väl kanske bli skönt, mamma och pappa skulle även stå för hyran och elen eftersom inte jag har några pengar/lån. 
Just nu är jag på praktiken och det finns verkligen ingenting att göra. Jag och personalen (en) som jobbar har mer eller mindre suttit och snackat hela dagen =) 
Ska nog snart gå hem eller om jag ska vänta tills jag har ätit, god mat sen klockan 17.. hehe

P.S. Pratade med min handledare i fredags också, glömde visst säga det. Men samtalet gick iaf bra och efteråt fick jag vara med på ett samtal med en klient! Och igår var jag med på ett annat samtal coh det var med samma klient och soc.    

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej tjejen! Va tråkigt det låter med din praktik! Stackare, jag som trodde din plats skulle vara jättekul! Men, men det blir väl inte alltid som man tänkt sig. Jag hoppas det blir bättre dom här sista veckorna nu då, när du tagit tjuren vid hornen!

Glad påsk också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0