The King of Pop..?!

Michael Jackson. Ett skämt el? Kan väl inte direkt säga att jag tycker att han var det, men det är klart, han var ju en stor popikon! Och han betydde säkert väldigt mycket för många människor runtom i världen. Michael är i alla fall en man som har gjort oändligt många skönhetsoperationer, fast jag vet väl inte om man kan säga "skönhetsoperationer" i hans fall :) Jag måste nog säga att jag undrar vad han eftersträvade med sina operationer?! Det kunde ju knappast ha varit skönhet.. el?  

                 R.I.P Född: Den 29 augusti 1958, Död: 25 juni 2009

                   Före                                                                Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0