Shoppat =)

Idag så följde jag med Emelie till Karlstad. Hade ändå inget annat för mig så det blev lite shopping! Mycket trevligt. När jag åkte upp till Östersund så köpte jag leggins, svarta tygskor och en svart/blommig sommarklänning. Nu i Karlstad så köpte jag en blå/vit skjortklänning eller tunika, ett till par svarta leggins och den sista Liza Marklund boken i hennes serie. Så nu har man lite mer kläder i garderoben igen, alltid lika roligt att handla, speciellt då man inte har några pengar att handla för :) Men nu ska jag snart åka hem ltill morfar så att hans fru får sy upp min klänning, den svart/blommiga, den var lite väl lång, vill ju ha mina korta så! Sen ska jag åka till Ica och skicka in mitt analysarbete (via icas post då)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0