Midsommar :)

Ja då var det midsommar igen då, fan va tiden går fort egentligen! Har just var chaufför åt min lillasyster som skulle upp till hembyggdsgården för att filma då de stora starka männen lyfte upp majstången på sin plats! Sen så åkte vi hem tillbaka till pappa, där jag är nu!
Vid 4- tiden så ska jag iväg hem till Sara i Råda, sitta där ett tag, ta en promenad kanske och äta jordgubbar! Sen var vi bjudna hem till Jolin och hennes kille i Uddeholm, fast jag vet inte än ifall jag och Sara ska åka dit! Beror på vad vill sen på kvällen, fast jag skulle nog tycka att det vore kul att se lite människor/vänner nu när man är hemma! Har ju varit hemma ganska så länge nu men ändå så har jag inte sett en enda människa känns det som!
Jaja, nu ska jag gå ut och sätta mig på altanen!
Ha en trevlig midsommar alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0