Allt och lite till..

Hmm, fick reda på mitt betyg idag på den senaste kursen och det var verkligen inget trevligt resultat. Fick ett jävla C, trodde och hoppades på att jag skulle få ett B i alla fall, så nu sitter jag här och är väldigt missnöjd! Åå, nu kommer jag bara gå och tänka på det hela tiden, i alla fall tills det dyker upp en roligt nyhet!
I helgen var jag och fikade med två gammla vänner, man märker så tydligt att man inte längre har någonting gemensamt, hela fikan kändes bara konstig och dum! Det är verkligen så tråkigt när sådant händer, men vad ska man göra! Med vissa vänner pratar man ara gammla minnen med hela tiden och med andra så pratar man om nutiden och framtiden! Efter fikan så gick jag ner till mamma och släkten som hade en bilmässa och loppis nere vid marknadsplatsen, det var lite trevligare! Träffar nästan aldrig min släkt och ändå så har jag nu varit hemma i 5 månader.
Men just nu så händer det inte så speciellt mycket, min lillasyster klarade igår sitt teoriprov för körkortet så nu är det bara och hoppas på att hon klarar uppkörningen i Mora också, men det ska nog gå bra!
Idag när mobilen ringde, stod i duschen, så hoppades jag att det skulle vara från dagiset, att de ville att jag skulle komma och jobba, men det var det inte, utan det var istället Emelie! Va jämt bara lite besviken =( Skulle i alla fall vara kul om man fick komma och jobba någon dag/timme.
Men nu ska jag nog ta och gå hem, funderar på att ta en promenad runt stan och sen handla på hemvägen! Hörde att de sålde jordgubbar utanför konsum =) Mmumms 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Men gumman! Det var väl bra ändå, du vet ju aldrig hur nära ett B du var... det kan iofs både vara positivt och negativt. Men svälj C:et nu och njut av sommaren! Förresten, jag gillar din härliga ärlighet i din blogg ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0