Jag tar tillbaka det!

Hmm, såg just vad jag hade skrivit i mitt senaste inlägg.. Och jag tar verkligen tillbaka det! Nu har det regnat i en hel vecka, och jag håller på att bli galen, börjar snart att klättra på väggarna! Idag är det första gången som jag är utanför dörren på tre dagar! Är hemma hos pappa nu och ska snart gå hem! Lägga mig i soffan och läsa lite och sen tror jag att jag ska kolla på sommarkrysset och sen på kvällsfilmen på svt1 (Pelikanfallet) med Julia Roberts!
Imorgon så hoppas jag på uppehåll, i vädret alltså, så att jag kan gå ut och gå en sväng. Det får nog bli en promenad runt sjön tror ja, långpromenad med andra ord! Nu är det heller inte så länge kvar tills skolan börjar! Längtar så.. fast den första kursen tror jag kommer att bli ett rent helvete! Jaja, ha det bra alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0