Sista festen.. tillsammans med flickorna!

Var tyvärr igår, så nu är det lilla roliga över. Förstår inte hur jag ska hinna med allt denna vecka, eller dessa 4- 5 dagar som är kvar innan ja åker hem. Festen som hölls hemma hos Bita igår kväll var hur trevlig som helst, tror nog att alla hade kul, hoppas jag :) Får väl lov att erkänna att jag kanske blev en aning för full där i slutet.. så jag är hemskt ledsen Maria att du fick lyssna på allt mitt snacka om att vara en ärlig Bitch..
Jaja, kvällen gick fort och det gjorde även tiden inne på Plaza, fast vid halv 2 så orkade ja inte längre (klackar), hade så ont i fötterna att ja ärligt talat funderade på att betala en taxi för att köra mig hem.. Men jag och Maria knallade hem till slut iaf, som två skottskadade gamla tanter, eller nåt! Hem kom jag till slut och tack gode gud för det.. Hmm, jag undrar allt vad det är som har hänt min port- dörr ja. Den var sönderslagen och sen så var det blod där, senare idag så tog jag den andra vägen ut ur huset och där fanns det ännu en dörr till som var söndersparkad.. konstigt!
Orkar knappt tänka på hur mycket jag måste hinna med dessa få dagarna som är kvar, jag måste fixa flyttlådor, packa ner det som ska vara i förrådet, städa lägenheten, tvätta, sen ska jag packa det som ska med hem igen och sist men inte minst så kommer vår sista hemtenta ut på tisdag. Jippi, livet kan verkligen inte bli bättre, eller kan det de?!
Fast nu ska ja nog gå och lägga mig, är så trött. Och jag måste ju ta mig upp till morgonen :(

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0