Sista dagen i Östersund!

Ja, den där tiden som jag brukar skriva om, att den alltid går så fort ni vet.. Ja nu har den tagit slut, helt slut! För imorgon åker jag hem med 07- bussen. Och vid halv 4 är jag hemma i Hagfors för att stanna ett BRA tag! Praktiken slutar den sista april och sen ska man skriva en analysuppgift under maj månad.. och sen så är det ju sommarlov! Kommer faktiskt sakna Östersund och alla underbara männikor/vänner här uppe.. och att man helt enkelt har något att göra här liksom!
Men nu har jag i alla fall städat lägenheten tills Lina och henne kille kommer upp imorgon, tror aldig att den har doftat så här gott och rent :) Men nu ska jag ta mig en dusch och sen ska jag ner på stan med Linn och göra den sista vandringen, efter det ska jag hem och packa ihop och allt och slänga alla småsaker som jag har, fattar inte att det alltid blir så otroligt mycke! Jaja, det är väl som vanligt antar ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0