Packar, städar och röjer!

Oj vad jag är trött alltså, idag var jag hemma från skolan! Och det var inte för att få sovmorgon :) Jag gick faktiskt upp i tid och fixade i ordning mig och åt en gröttallrik och sen gick jag till hemköp för att försöka få tag på banankartonger, vilket jag gjorde! Så idag har jag packat ner lite saker som ska ner i förrådet och plockat undan i köksskåpen, känner mig så duktig. Men jävlar vad man samlar på sig saker, fast jag ska ju ändå ha kvar en del saker i lägenheten, men inte det som jag är rädd om! Blir en hel del saker som ska med hem till lilla Hagfors även denna gång, ska bli kul och se hur jag ska få med mig allt upp tillbaka sen! Hmm, men nu ska jag allt ta och fortsätta packa och kolla över mina saker innan jag ska sätta mig och plugga ett tag! Hemtentan kommer ju att läggas ut imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0