News

Kom hem för precis en timme sen, har varit och fikat med flickorna på News. Riktigt mysigt faktiskt, provade på att dricka te.. brukar alltid annars att dricka latte men det var faktiskt riktigt gott :) Linda var även med och fikade, har inte sett henne på en hel månad då hon åkte hem tidigare i december och sen åkte hon vidare till Thailand! Färgat håret hade hon gjort också, brunt, riktigt snyggt. 
Imorgon är det skola och efter att vi har slutat så ska vi sätta oss och plugga tillsammans alla ett tag.. har knappt tittat på frågorna :( Men men, det är väl mitt fel. Sen på kvällen så hoppas jag att vi alla hittar på något (i kylan), då vi alla snart åker hem igen! Tiden går så fort.. 
Igår tittade jag förresten på filmen Twilight, så nu är jag helt förälskad och halvt besatt :) Måste gå och se den på bion också, och när jag kommer hem så ska jag läsa böckerna. Kan knappt hålla mig!! 
Fast nu ska jag nog gå och lägga mig, kolla på film i sängen (finns ju inget på tv:en).. 



                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0