Första dagen på praktiken

Idag är det den 19 januari vilken innebär att jag har gjort min första dag på praktikplatsen Villan, hemma i Hagfors! Började kl 8 och slutade kl 4, däremellan så fick jag träffade de som bodde där, de som jobbar där och så gick vi igenom lite vad som skulle komma att ske de närmaste veckorna.. Så på onsadg så ska jag få vara med på ett samtal.. Och sen så fick jag också reda på att man just har börjat lite med "sandlådetekniken" (BOF)! Och just den tekniken är ju anledningen till att jag ville läsa till psykolog, men som senare blev socionom (man kan läsa vidare till psykoterapeut). Så det tyckte jag var helt underbart att få höra, och självklart så skulle jag få vara med på den :)
Hoppas att alla andra också har haft en bra och lyckad dag! Nu ska jag bara packa ihop lite saker som jag ska ha med imorgon och sen ska jag nog lägga mig.. (läsa), är helt slut i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0