Försenad

.. är jag idag! Råkade vakna när klockan var nästan kvart i 10, har inte lärt mig mobilen än tydligen, då jag satte alarmet på kvart över 9 igår kväll någon timme innan jag gick och lade mig! Konstigt det där.. men idag läggs i alla fall tentan ut, och när den är inlämnad så slutar jag! Då ska man hem igen för ett helt halvår..
Har tvättid senare idag vid 4- tiden så jag hoppas att ingen har tiden före mig, har nämligen lite bråttom. Vill bli klar med allt så att jag kan sätta mig med tentan! Men vi ska även gå igenom den imorgon i skolan, inte läraren utan vi flickor :) Men nu måste jag verkligen sätta igång, måste göra i ordning en gröttallrik innan jag ska iväg till skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0