Vem vinner Idol 2009?

Ikväll hålls Idol finalen på tv 4! Vem kommer att vinna?! Erik med den helt underbara rösten, killen som kan sjunga precis allt och göra låten till sin egen. Eller kommer det att bli Calle, den blyga killen som har växt upp under idoltiden till att bli en stjärna (tog i lite där kände jag). Men Calle är helt klart bra men det är även Erik och honom har jag gillat ända från första start. Jaja, klockan 20´00 smäller det i alla fall och då kommer jag att sitta med godisskålen i soffan tillsammans med My och Bita, mysigt med lite sällskap!

 

Heja heja grabbar!!

XOXO // Johanna

Kommentarer
Postat av: Bita

åååååhhhh dumma mig o My...ångara nu när ja läste inlägget att vi inte kom:(, jobbigt o vara trött... men vi får mysa me film snart tycker jag ;) puuussss

2009-12-15 @ 02:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0