News

Läste just att skådespelaren Brittany Murphy är död, hon fick hjärtstillestånd imorse och ambulanspersonalen kunde aldrig återuppliva henne, hon blev 32 år. Enligt TMZ så var det hennes mamma som hittade henne medvetslös i duschen i lägenheten hemma i Los Angeles. Brittany dödsförklarades först på sjukhuset Cedars- Sinai Medical Center. Hon slog igenom år 1995 med filmen Clueless och efter det så har hon medverkat i filmer som "The 8 Miles", "Smekmånaden", "Sin City" och "Sin City 2" som släpps någon gång nästa år. Men en utav mina favoritfilmer med henne var "Uptown girls" som hon spelade tillsammans med Dakota Fanning. Har nog sett den filmen cirka 3- 4 gånger tror jag, alltid lika bra! Britney var gift med manusförfattaren Simon Monjack sedan år 2006.  

 


 

Måste bara tillägga att jag tittade på tv3 förut.. Anna Anka firar jul. Människan är ju fan i mej helt otrolig alltså. Men som jag alltid har sagt så har alla rätt att ha sina åsikter, vad de än kan vara! Behöver ju dock inte betyda att jag håller med om dem :)


XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0