091229

Ja då var man förbannad nu igen då.. helt klart mitt fel (så jävla dum alltså). Fick ett sms idag om en "free invite to spotify", helt gratis, ingenting om någon startavgift eller månadsavgift. Jag har aldrig någonsin gått på något liknande förut, men idag gjorde jag det då det stod sådär. Så nu på kvällen då fått/fixat mig en egen sporify så tänkte jag att någonting måste vara fel, så enkelt kunde det väl ändå inte vara. Å nej det var det inte heller, de hade dragit 200 kr från min mobil och jag som fyllde på den med 200 kr igår. Inte så jävla kul om jag själv får säga det! Så nu måste jag ringa och höra vad fan som har hänt, och om de kommer dra ännu mera pengar för mig om jag fyller på mobilen! Fan också (vill bara skrika)! Jaja, idag hade jag iaf besök utav Sandra och Theo, riktigt mysigt. Kul när någon åker så långt och kommer och hälsar på då man är hemma :) Men vi var väl här hemma hos pappa och tag och Theo fick väl springa runt och sen så tog vi bilen in till stan och fikade och gick runt i affärerna. Så idag fick jag shoppa lite, köpte en svart skjortklänning och ett par svarta strumpbyxor (men de ska jag lämna tillbaka, de klämde låren av mig). Sammanlagt så har det varit en bra dag, men alldeles för kallt (-24 grader) och imorgon ska det bli ännu kallare. Får se om jag kommer utanför dörren då eller inte!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0