091228

Nu är det mer än kallt ute kan jag lova.. här hemma har vi nu -20 grader och under veckan och helgen kan det möjligtvis bli någon grad kallare! Men men, tror nog att det är precis lika eller kanske till och med kallare uppe  Östersund! Idag var jag iväg till Dolce Vita och färgade håret hos Marie, så nu är jag mörkhårig (med lite blonda slingor i) igen! Känns underbart, måste se till att klippa mig också. Efter det så gick jag runt lite på stan och kollade i affärerna men jag hittade ingenting. Köpte istället ett par laddningsbara batterier till kameran så att nu kan jag ta bilder och uppdatera lite bättre här på bloggen! Igår var jag iväg till morfar och firade jul (för sista gången i år), där träffade jag min moster, min morbror och hans familj (mina kusiner)! Trevligt trevligt. Fick en massa pengar och sen så körde vi någon lek då det var julklappsutdelning.. Kul att göra någonting nytt! Sen på kvällen fick jag köra hem då min lillebror ville dricka snapps tillsammans med de andra "grabbarna".. bilen var framhjulsdriven vilket gjorde att jag fick en liten sladd.. och sen dök polisen upp också. Ojoj, å nej jag blev inte stoppad! Å tur var väl det då jag inte hade körkortet med mig! Jaja, over and out: ska sova nu (snart)!

XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0