091222

Ser att det iaf var några styckna som suttit och väntat på ett inlägg idag.. så nära jul plus att det flesta har åkt hem nu! Idag hade jag som sagt den sista föreläsningen med Erik, väldigt bra (som vanligt), slutade kl 12´30 och då bar det ner på stan för att införskaffa det som jag skulle ha med mig på bussen hem. Klockan 14 samlades vi några hemma hos Linda och Sofia för att göra kursens dugga tillsammans, den gick bra! Sen kom jag på att jag glömde köpa med en vinflaska hem, måste ju ha någonting att dricka om vi nu ska ut på juldagen!? Efter det så fixade jag mat, städade (dammsög och diskade, orkade inte göra någonting mer..) och nu ska jag packa och sen gå och lägga mig.. Uuu, ska bli härligt att gå upp klockan 06 till morgonen. Var ett tag sen man gjorde det nu! Sen så är det mamma som kommer och hämtar mig i Värnäs, orkar inte åka buss hela vägen hem.  Hoppas att vi kan gå en vända på stan när vi kommer hem också.. Å jag det finns faktiskt några affärer. Bara så att ni vet det!

Jag hoppas i alla fall att mina vänner (härifrån) kommer att få en underbar jul hemma med sina familjer. Kommer att sakna gänget men om 2½ vecka så ses vi igenom, och då hoppas jag att vi alla kommer att inviga det nya året med en stor fet fest :)

Natti natti.. Mary Christmas
XOXO // Johanna

Kommentarer
Postat av: Bita

GOD JUL GUMMAN!:)

Vi ses snart, ha d så bra nu;) puss o kraaam

2009-12-23 @ 01:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0