091221

Go kväll.. har precis tagit mig en paus och sitter nu och tittar på CSI på kanal 5. Har pluggat hela dagen förutom då jag var upp till skolan och hade förelsning och då jag lagade mat. Får lite dåligt samvete över att sitta och kolla på tv;n. Men men, imorgon har jag föreläsning mellan kl 08- 12´45 och sen så läggs duggan ut kl 14 och då hoppas jag att vi samlas några och skriver den tillsammans! Efter det ska jag ner på stan och inhandla det som jag ska ha med mig på bussen samt resepengar. Sen efter det så ska jag städa lägenheten, laga mat och packa allt som ska med hem. Ska bli kul och se hur jag ska får med mig alla julklapparna, vill inte behöva släpa på en till resväska! Å så ser morgondagen ut för min del, mycket stress med andra ord! Känns lite overkligt att man ska åka hem och att det snart är julafton dessutom..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0