091217

God kväll! Dagen började med att jag skulle ta mig upp till skolan för föreläsning kl 13´15, å det jävliga med det var att det var minus 20 grader ute, mina lår frös till is efter halva vägen! Det var hårt kan jag lova men inte ska man klaga, för det går ju faktiskt att klä sig varmare.. men vill man vara fin så får man lida pin :) Det är i alla fall vitt och fin ute, mer än vad jag kan säga att det kommer att vara då jag kommer hem för att fira jul. Jag som hatade snö och kallt väder då jag flyttade upp hit men nu älskar jag det, det är precis så här som vinern och julen ska vara, så som vintern var då man var liten!
Imorgon är det fredag vilket innebär att jag, Johanna, ska ta mig upp klockan 07 till morgonen så vi har en föreläsning som ska handla om samtal med barn, denna föreläsning kommer att hållas av en leg. psykoterapeut. Mitt framtida yrke (om jag kommer hela vägen vill säga). Så jag måste ta mig upp, inget att välja på liksom! Sen efter skolan ska jag springa ner på stan och kolla om klänningen finns kvar och sen går jag nog ner och tränar i några minuter. Kan bli tajt om tid då vi flickor ska ha/ fixa julbord imorgon.. Fan va mysigt det ska bli alltså, å roligt! Massa god mat och quiz i underbara och trevliga vänners sällskap!
Jaja, nu ska jag ta och titta klart på bonde söker fru..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0