091216

Har just kollat på The biggest loser på kanal 5 och som vanligt så forsade tårarna, det är så att det var final och invägning. De kollade hur mycket de hade gått ner i vikt på de fyra månaderna som hade gått, vissa av dem hade gått ner halva sin kroppsvikt och den som än så länge leder hade förlorat 86 kg. Helt otroligt och så inspirerande för andra människor!
Idag har jag gått på stan för att försöka hitta den perfekta julblåsan, och det var då ingen lätt match kan jag lova. Hittade absolut ingenting.. möjligtvis en klänning, men jag är inte helt 100 % säkert på den än. Den är vrålsnygg, hehe, bara så att ni vet :) Tyvärr så har jag fortfarande en julklapp kvar, den som ska köpas åt min syster. Vet fan inte vad jag ska köpa alltså, så svårt! Men annars så är allt klart inför hemresan den 23 december, dagen då vi får in lite pengar på kontot men samtidigt så är den dagen som vi får reda på resultatet från missbrukskursen. Ett svar som jag verkligen inte vill ha! Men nu ska jag allt ta och fixa mig en kopp kaffe och sätta mig och kolla på bonde söker fru och sen tror jag nog att jag ska försöka och plugga/ läsa lite!

Ha en bra kväll =)
XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0