091215

Snart dags att gå till skolan, kursens andra föreläsning! Hoppas att den blir bra, spännande! Igår kväll satt jag och tittade på den där "hjältegalan" på tv4, den var faktiskt riktigt bra, dock så fick den mig att stortjuta, grät så att tårarna sprutade ut ur ögonen på mig! Kunde knappt se tv;n, men som tur så började CSI på kanal 5 klockan 21 så då kunde jag byta kanal :) Åå, jag måste ju bara berätta, inte för er som bor här dock, jo det är så att det har snöat i snart 2 dygn, det är bara så himla fint och vackert här uppe i lilla Östersund nu! Man blir glad av att vakna på morgonen och dra upp persienerna och titta ut. Men jag tror att vi snart kommer att få börja ploga oss en väg upp till skolan, ser ut som har typ 3 dm snö, kanske mer, jag är inte så bra på att det sånt! Men nu måste jag se till att få på mig kläderna och komma iväg..

XOXO //Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0