091214

Shit alltså, det är bara 10 dagar kvar nu till julafton och om 9 dagar så är jag hemma i lilla Hagfors igen! Det ska faktiskt bli lite mysigt att komma hem, se familjen och de få vännerna som jag har kvar där hemma! Får la se hur länge den känslan sitter kvar.. Idag börjar den 4:de terminens sista kurs: Socialt arbete med barn och familj, och den kommer troligtvis att bli riktigt bra/ intressant. Hoppas det iaf då detta förhoppningsvis är mitt framtida jobb, men nu måste jag se till att få på mig lite kläder, måste hinna upp till skolan och skriva ut föreläsningspapper också. Efter skolan så går jag nog ner till gymet och tar mig en svängom på bandet eller något! Ska försöka hinna med och fixa alla böckerna till denna kurs också, men det ser ut som om jag kommer att få kopiera alla böckerna!

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0