091212

Go kväll! Har inte gjort ett dugg idag så jag tyckte inte att det fanns någonting att skriva, fast nu gör det de! Va ner till hemköp förut och på utsidan satt aftonbladets löpsedel. Kommer dock inte ihåg exakt vad som stod men det var någonting i stil med: Idol- Eriks pinsamma flickvän. Skrattade inombords då jag såg det. Igår kväll då själva Idol finalen hölls så kunde jag inte i min vildaste fantasi förstå varför i helvete tjejen stod kvar på scenen och dansade och sjöng tillsammans med Erik (slog till honom i huvudet dessutom). Först trodde jag att hon var Eriks syster, detta på grund av att jag inte hade en aning om att det fanns en tjej med i bilden, tror inte att det var många som faktiskt visste att det gjorde det! Det blev till slut så pinsamt att jag mer eller mindre satt och skrek åt tv;n, åt tjejen att gå av scenen. Jag kan också förstå att man i ett sådant, då man vinner Idol 2009 vill dela händelsen med sin älskade. Men det räcker med en kram/ puss och sen kunde/ skulle hon ha gått av scenen. Ett jävla tjat jag vet men det var faktiskt Eriks stora ögonblick, det var han som skulle stå i rampljuset. Fast å andra sidan: Om media (den stora boven) hade struntat i att hans flickvän stod där tillsammans med honom så hade kanske inte så många brytt sig! Hehe, jaja! Jag tyckte iaf att det var lite sludigt. Tjejen kom fram då hennes kille vann Idol 2009 :)

Just nu är jag verkligen helt totalt frälst i ... Jason Derulo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0