091211

Shit alltså, det är så mörkt ute att man kunde tro att det var mitt i natten ute, nästan så att man får lust att gå och lägga sig tillbaka! Nej då det ska jag inte, ska se till att få i mig en kopp kaffe nu och sen drar jag nog ner till gymet på ett Body Step- pass, får se om Bita följer med också! Sen ikväll är det Idol finalen, ingen lär väl ha missat det.. får se om jag stannar hemma och kollar på det dock! Igår kväll hittade jag en sida med en massa olika kläder, skor, smycken och väskor, dessutom i olika prisklasser! Sidan heter "modezine.com" och det finns som sagt precis allt där, satt och kollade på väskor från dixie (www.dixie.dk) och Friis&CO igår och det fanns så otroligt många snygga väskor, men jag hittade faktiskt en på stan igår som jag hemskt gärna skulle vilja ha! Säger dock inte vart (It´s mine) :) Kanske dags att få på sig kläder nu, måste hinna förbi ica och lämna in filmerna som jag hyrde igår också!

Idag är det verkligen en sådan där dag som jag känner att jag bhöver skriva av mig, eller så kanske jag bara behöver ventilera mig! Öppna fönstret och bara skrika rakt ut.. Eller så är det kanske bara så att jag förväntar mig för mycket, jag kanske måste sluta med det. Man är ju bara människa egentligen! Å nej inget specifikt har hänt, jag känner mig bara "So Pissed Of"!!

Att man kan vara så jävla nyfiken ibland alltså!!

Dagens låt: Jason Derulo feat EB DA Iceman - Whatcha say *****

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0