091210

Jaha, ännu en dag som har kommit och gått! Klockan är visserligen inte så mycket nu men det är bäcksvart ute och halt (glingt). Dagen började med gruppövningar i skola angående motiverande samtal (intervju). Va lite nervös i början med det gick bra, först fick jag spela en klient som helt ville sluta röka men även minska ner på sin alkoholkonsumtion, i andra rollen blev jag behandlaren! Väldigt givande och framför allt roligt. Efter det så hamnade jag nere på stan med Karro och där spanade jag efter julklappar, tror att jag har bestämt mig för vad jag ska köpa nu iaf! Skönt att ha allt fixat oxh klart. Hittade hur mycket som helst som jag skulle vilja ha men vad gör man när kortet är tomt, får vänta tills efter jul helt enkelt! Men nu ska jag ta och fixa ihop lite soppa, gott gott! Och sen ska jag lägga mig i soffan och kolla på film och sen tv ikväll. Vi har dessutom snackat ihop oss alla angående julbordet, ska bli så mysigt! Hoppas bara att vi kan fixa ihop ett långbord, så tråkigt om vi ska behöva dela upp hos även om det är i samma rum/ lägenhet.. Men allt som allt så har det varit en bra dag!

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0