091209

Ja vad ska man säga (skriva), mitt antivirus försvann i lördags och dagarna efter det så började det dyka upp ett antal olika meddelanden och porrbilder. Så jag har haft datorn avstängd i två dagar nu! Igår var Linda här och försökte hjälpa mig att installera ett nytt virusskydd men det gick inte, vet heller inte vad som gick fel. Sen på kvällen så fick jag reda på att det var Linn som var gängets datasnille så idag har hon varit här och installerat ett skydd åt min lilla dator! Så TACK så jättemycket :)
Igår var jag iväg och tog vaccinet, så nu är det äntligen fixat och klart. Fick inga biverkningar heller, konstingt. Trodde ärligt talat att jag mer eller mindre skulle dö! Fick lite ont i armen i går kväll men inget mer än så, och imorse så var den lilla smärtan borta! Efter det så gick vi alla till ica och hyrde film (Transformers 2, The proposal och Änglar och Demoner). Sitter och tittar på en av dem nu, ska snart ner till ica och lämna in dem dock!
Ska även försöka hinna med och läsa igenom några sidor tills imorgon också, vi har en gruppuppgift till morgonen med olika repliker av något slag! Sen så slutar vi kl 12 imorgon, så skönt! Har varit underbart att vara ledig idag utan att behöva göra någont ing alls..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0