091207

Motiverande samtal. Heter föreläsningen som jag haft/har idag! Missbrukskursen är inte slut än utan den slutar nu på fredag och dagen innan har jag och resten av gruppen någon form av gruppövning (lära oss repliker) eller något tror jag att det var! Men det kan ju bli roligt :) Just nu är jag bara hemma för lunch, vilken lunch (gröt och en massa hårda mackor) men det är ju så gott! Men nu måste jag upp tillbaka till skolan, ska skriva ut de övningarna som vi ska hålla på med nu på eftermiddagen fram till kl 15. Sen får det nog bli gymet, en vecka sen jag var där nu! Imorgon pratas det om att vi ska gå och ta den där sprutan (svinis)!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0