091206

God morgon, eller något! Idag är det söndag, mer känt under namnet bakisdagen för andra. Idag hör jag till den gruppen, är helt ofattbart trött! Gårkvällen började segt, somnade i soffan och kom alldeles för sent hem till Linn, där hela gänget var samlat för glögg, lussbullar och annat gott! Det var riktigt mysigt faktiskt, kändes "juligt"! Efter det så bar det av hem till My där den andra hälften av gänget var, satt och snackade och drack lite vin. Tog det lugnt med vinet då jag hade bestämt mig för att inte följa med de andra ut! Sen kom Emelie och Sherry förbi en sväng och sa hej, å det livade ju upp stämningen (one way or onother), beroende på hur man ser på det! Sen livades festen upp med lite "African dance" av Maria och Karro, det var riktigt roligt, undrar hur filmen blev, Youtube- material kanske :) Kvällen slutade iaf på Plaza för min del.. det blev en timmes dans och sen hem till sängen! Å idag ska jag enbart ligga i soffan, precis hela dagen! Tv- repriserna örjar nu kl 15´20, helt underbart! Borde kanske kolla igenom veckans uppgift också, fast det kan nog vänta ett tag till..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0