091205

En ny dag igen då, funderar på om jag ska ta och försöka komma ur soffan och gå ner på stan el nåt! Tänkte kolla på julklappar åt lillebror och lillasyter, vet inte riktigt vad jag ska köpa dock! Hmm, till en annan roligt nyhet då. Mitt antivirusskydd har gått ut och datorn håller på att skrämma ihjäl mig med en massa virusvarningar! Hatar sånt här, kan inte med sånt här.. Det är alltid någon hemifrån som hjälper mig med datorn, så förut upptäckte jag att jag hade ett x- antal porrbilder liggandes på skrivbordet.. Och nej det var inte jag som hade lagt dem där :) Hmm, det får vänta tills jag kommer hem i jul antar jag! I dag är det lördag då, vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, ska jag vara ärligt så tror jag att jag känner för film och tv- soffan, men det kan vara mysigt och kul och träffa de andra också!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0