091204

TENTADAG! Ingen bra dag med andra ord.. Som sagt så har jag aldrig pluggat såhär mycket förut eller varit så här nervös inför en tenta! Så idag känner jag mig mer el mindre spyfärdig :( Det roliga är att igår så ringde Camilla för att berätta att det bara var 59 st i klassen som hade anmält sig till tentan, alltså 15 styckna som inte hade gjort det! Fast egentligen så är det inte så roligt nu när jag tänker efter; Jag var en av de 15 personerna, jag hade verkligen totalt glömt bort att man måste anmäla sig då man ska skriva salstenta. Kan bero på att det är nästan ett helt år sen som vi skrev en, men jag hade verkligen glömt det. Kom inte ens ihåg hur man skulle anmäla sig eller vart! Så idag ringde jag för att försöka fixa mig en stolplats och en tenta men det var försent så de sa att jag fick lov att gå upp till skolan, berätta om situationen och sen vänta ca 30 min innan jag skulle få sätta mig ner och skriva! Hoppas nu bara att jag slipper vänta så länge, att alla kommer i tid så att de kan se hur många studenter det blir som ska skriva tentan! Kan ju säga att jag aldrig någonsin mer kommer att glömma att anmäla mig igen :) Men nu ska jag få på mig kläder och titta igenom några begrepp innan jag ska gå iväg. Önska mig lycka till för det kommer att behövas! Shit, kommer vara hemma till halv 8 ikväll.. sent!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0