091201

Första december, shit vad dagarna går fort alltså. Fast just nu så önskade jg faktiskt att tiden kunde sakta ner. Jag behöver några extra dygn.. Jag har aldrig i hela mitt liv känt mig så här stressad, vilket säger en hel del då jag aldrig stressar! Den här tentan håller verkligen på att ta livet av mig, ärligt talat. Vi har haft massor av andra tentor förut men ingen i denna storlek, förut har jag alltid känt att jag skulle klara tentan, till och med på de som jag knappt pluggade till! Tänkte alltid: den här ska jag få B på eller som på psykologin, då jag satsade på ett A. Men nu: min enda tanke är att klara den, fast om jag ska vara ärligt så kommer jag nog bli överlycklig om jag ens får ett Fx (kompletering)! Jag har aldrig tänkt så här förut och jag vet flera människor som alltid har den tanken då de ska skriva en tenta, att de är glada bara att den klarar den, eller tankesättet; det får gå som det går! Det måste vara ett helvete att vara så osäker hela tiden, för det är precis det som jag går igenom just nu! Så för en gång skull så kan jag relatera, men jag hoppas att jag slipper det i fortsättningen. Jag gillar mitt tankesätt så mycket bättre :)

XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0