Sjuk igen..!

Förstår inte varför detta ska drabba mig igen, för en tredje gång liksom. I måndags så började jag nysa, vilket är det första tecknet på att jag håller på att bli förkyld! I tis blev jag det också men jag gick iaf till praktiken, klockan halv 4 blev jag hemskickad. Hade feber.. =( Sen igår fick jag verkligen skitont i örat, trodde mer eller mindre att jag var döende. Så inatt har jag inte sovit en minut! När jag gick upp så upp upptäckte jag att jag hade torkat var och blod i hela örat så det hade väl läkt sig själv antar jag. Underbart var precis vad det va =) Så nu är det bara förkylningen som ska släppa och sen är ja förhoppningsvis frisk igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0