Uppdatering

Oj det är nästan en hel vecka sen jag skrev sist, tyvärr så har jag vraken haft tid eller lust. I helgen hände det inte så speciellt mycket. Tog det väldigt lugnt. På lördag tog jag och Linn buss 6 ut till Torvalla för att gå på jysk men där hittade vi inget.. sen åkte vi tillbaka in till stan för att shoppa lite som kompensation :) Då köpte jag en brun, stor rottingkorg till hallen! Blev riktigt bra. Senare på kvällen gick jag hem till Bita en sväng, satt och snackade lite skit. Som vanligt :) Nej då! Å, nu i måndags fick jag äntligen min bok. 22 kapitel och precis 700 sidor att läsa. Lite sådär lagom ni vet! Den perfekta god natt sagan.. Så nu ska jag sätta mig och fortsätta läsa i den, ska börjar på kap 7 nu! Handlar om familjen som jag just har haft föreläsning på.. så drygt! Han pratar om samma jävla sak hela tiden, det enda han göra är att byta ut några ord i en och samma mening liksom. Trodde aldrig att det skulle ta slut idag, men det gjorde det. Ja just det, igår var jag och Bita ner på stan. Shoppade lite då. Köpte en väska, en plånbok och en skitsnygg scarf på glitter! Så nu är jag 800 kr fattigare! But that´s life ;)
Jaja! Tid för plugg innan det blir kvällen och idol. Det är från Karlstad ikväll tror jag! Missa inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0