Terminens första sopptorsdag

Ja med tanke på att det var terminens första sopptorsdag så kunde man ju ha gissat sig till att det skulle vara fullt där. Det var världens längsta kö för att överdriva lite :) Men den var i alla fall väldigt lång. Hoppade före lite så jag behövde bara stå där i 1 minut! Kö är inget för mig (hehe). Men väl där inne så fick man stå i kö för en tallrik med köttfärssoppa, och det var mycket mer i den soppan än bara köttfärs kan jag lova... Som sagt så var det hemskt mycket med folk vilket gjorde att det var väldigt trångt och svårt att höra vad vännerna vid bordet sa.. Så jag, Camilla och Sofia gick hem jämt efter halv 9. Sen följde jag med Camilla till Hemköp och där köpte jag Ben & Jerry´s -cookie dough, den var inte god. Sorry men det var den inte, smakade bara socker! Så nu vet ni det ni som inte har smakat den än :)

Imorgon ska jag ner på stan en vända och kolla lite saker till lägenheten! Sen ska jag nog in på Åhlens och köpa den där "möbeln" till hallen och en sittdyna till den från Sia! Linn skulle följa med mig också :)
//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0