Orkade inte med en kväll till..

Ja då var man hemma igen då.. efter allt slit. Visste inte riktigt hur jag skulle göra ikväll, va inte direkt på humör för att dricka eller festa igen. Men jag drog på mig sminket och festkläderna och gick hem till Linn.. Sen tappade jag allt vad humör heter och gick hem vid 10- tiden. Jag och Camilla :) Linda och Linn gick vidare till en kompis till Linns moster.. Men jag var verkligen så trött. Plus att det är skola imorogn kl 1.. Har inte riktigt fått in skorutinerna än. Min hjärna tror att det fortfarande är sommarlov! Vaknar alldelse för sent.. Ja just det, förut idag var jag ner till Sia och kollade in lite nya saker till lägenheten (badrummet och hallen). Det kostar i den butiken kan jag lova. Möbeln till hallen kostade 2000 "jävla" kr. Fast nu var det rea på den, men det priset hjälpte inte heller! Sa till tjejen i butiken att jag fick lov att tänka på saken.. Hmm

Men nu måste jag nog sova.. om det nu går. Party i hela huset ikväll! Här som det aldrig är fest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0