Ont i magen

Jag har verkligen så ont i magen just nu. Har en muntlig redovisning imorgon inför hela klassen.. låter kanske inte så jobbigt med tanke på att jag knappt vet vilka hälften i klassen är men det är bara så att min klass består av ca 90 personer. Så den är inte så liten! Ska stå längst fram i en stor, ekande sal med mikrofon! Om man ska se det från den positiva sidan så har jag ca 6 meningar att läsa upp och min grupp är först upp imorgon kl halv 9.
Önskar att jag kunde slippa detta.. men hur?!!??

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackare gumman, men hopaps det gick bra for dig, muntliga redovisningar ar aldrig kul, usch usch ! Puss !!

2008-10-06 @ 00:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0