Helgens alla påhitt

Helgen har faktiskt varit väldigt lugn. I fredags så gjorde vi klart grupparbetet efter att vi hade varit på möte med vår lärare. Börjar känna mig lite nervös inför redovisningen. Funderar på att gå ner till apoteket och fråga efter lugnande medel som Sofia gjorde. Lät verkligen så mycket roligare när hon sa det! Jaja, vid 5- tiden på fredag kvällen så samlades vi vid Plaza för att äta och dricka gott. Menyn var väl inte det godaste men jag beställde i alla fall lammkorv och örtkryddad potatismos. Å den smakade inte som mammas kan jag lova, för den är mycket godare :) sen när vi kom till kvällens höjdpunkt, drinklistan, så visade det sig att det bara var halva priset på en drink, så det fick bli en cider och en mycket tidig kväll.
Idag, lördag har det inte hänt så mycket! Har äntligen fått min jacka nu. Å den passade perfekt. Ser ut som snömannen men jag kommer i alla fall att vara varm i vinter! Sen va jag till hemköp och handlade mat, vegetariskt. Det är faktiskt gott, ni borde prova det! Jaja, nu ska jag gå och lägga mig, är så trött! Och imorgon ska jag försöka plugga lite, kan behövas :)

Natti                                                         


Kommentarer
Postat av: Sara

Blev det nagot lugnande medel : ) ?

2008-10-06 @ 00:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0