Gissa vad..

Jag har varit ute och shoppat "igen".. Å det är alltid lika roligt. Tänka sig! Idag var jag och Bita nere på stan och fikade med Linda och Sofia på paus, det blev en milkshake, jordgubb. Snackade en massa skvaller och vad som hade hänt alla den senaste tiden! Sen efter det gick jag och Bita vidare till Wedins och köpte ett par svarta stövlar som jag hade lagt undan dagen innan! Så nu är jag lite fattigare igen, fast jag har ändå kvar så jag klarar mig :)
Igår var vi in på intersport en sväng för att titta på en vinterjacka åt mig, för det är ju verkligen hur kallt som helst här uppe! Fast det var det tydligen där hemma också! Men men.. det var bara en stl kvar av den jackan som jag ville ha så "gubben" sa att han skulle ringa och beställa hem fler. Så idag när vi va ute för att köpa skorna så gick vi in en för att höra om han skulle få hem flera jackor eller inte. Och då sa han att de inte skulle komma in förs v: 42.. men sen så sa han att han hade förstått hur mycket jag frös första gången jag va in i butiken, alltså dagen! Så han hade beställt hem EN jacka, i min stl åt bara mig, som kommer in på onsdag nästa vecka! Vilken service alltså! Wow.. Så nu är det bara och hoppas att den passar, för annars blir det jävligt pinsamt. Kommer säkert att köpa den i vilket fall som helst :)
Måste bara berätta att vi hade en föreläsning igår om praktiken, tycker verkligen att det ska bli så kul. Att komma ut i riktiga livet och se hur de jobbar. Så imorgon ska jag och Nathalie och kanske någon mer till ett möte hos en av "praktiklärarna", för att prata lite om praktiken. Vart vill vara (geografiskt) och vart vi helst vill praktisera. Det ska bli hemskt intressant! 
Just, imorgon fyller Bita 25 år och då blir det sopptorsdag på kvällen och sen så blir det nog en liten fest under helgen! Men nu ska jag gå och lägga mig.. ska upp tidigt (grupparbete)

Natti 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hur gick det med jackan , passade den ? lagg upp en bild sa jag far se : ), stackare, har ar det varmt, 28 grader idag och imorn ska det tydligen bli 29 grader.. sitter dock i skolan nu, haha, Pussar !

2008-10-06 @ 00:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0