Fest, fest och åter fest..

Igår var det den första skoldagen. Va faktiskt riktigt roligt att vara tillbaka, träffa klassen. Eller de som man snackar med i alla fall :) Vi fick också en ny tjej till klassen, Nathalie, och hon kommer från.. Hör och häpna: Sunne. Mina hemtrakter. Så nu hade hon och hennes kille, från Hagfors flyttat hit. Det blir bara bättre och bättre.. Så på gårdagens fest hemma hos Bita satt vi och snackade om Hagfors och den lilla stadens rondeller :) Sen lite senare på kväll och efter några glas vin kom vi in lite på "kändistemat".. mycket roligt snack om vad som hände för många år sedan.. Jaja, den kvällen var som sagt väldigt rolig i alla fall och ikväll bär det av till O´Learys så nu måste jag gå ner till systemet, idag igen och köpa en flaska vin. Fast ikväll kommer det bli lugnt, börjar skolan kl 1 imorogn. Och jo jag vet att det är sent att börja men med tanke på att jag vaknade kl halv 1 idag så vill jag inte ta risken att försova mig till morognen :) 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en toppenkväll, tänk på vinet :); Pussar !

2008-09-03 @ 17:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0