Dagens inlägg

Plugg, plugg och ännu mera pluggande. Tror snart att jag spyr över kursens bok.. skulle hemskt gärna vilja klippa sönder den om det inte vore för att jag förhoppningsvis ska sälja den vidare till någon annan stackars jäkel! Men nu har jag bara två kapitel kvar och sen ska jag läsa igenom sammanfattningen innan duggan på måndag!
Idag har jag och Linn varit ner på stan och shoppat lite. Köpte ett par svarta stövlar och sen ett par duntofflor på hemtex. Så imorgon ska jag ut igen i det stora vimlet och leta efter en jacka! Sen är jag klar med alla nödvändiga saker som jag bara måste ha! Sen kan jag spendera resten av pengarna på mig själv :) Det lilla som är kvar i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0