Fest & Grupparbete

Idag är det tisdag och det är 3 dagar sen vi  var ute och festade. Hade verkligen så kul i lördags när vi var hemma hos Bita, där förfesten var. Till en början var det lite segt men sen så efter några glas vin så blev stämningen på topp. Och vi började leka en massa fyllelekar, "jag har aldrig" och "sanning och konsekvens"! Men det var faktiskt hemskt kul att höra vem som hade gjort vad och inte. Vissa fick ju dricka hela tiden, speciellt en person :) Sen vid tolvtiden så skulle vi till Plaza hotell.. jag och My kom lite efter! Hade en sådan djup diskussion.. eller inte! 
I söndags var det dags för att börja plugga lite smått, så jag läste i boken men hittade inget.. Och igår träffades gruppen för att sätta igång med grupparbetet som i har. Sen när jag kom hem fick jag lov att läsa artikeln om mobbing som vi hade idag (seminariet). och nu är jag tillbaka i datasalen med gruppen och uppdaterar er om vad som händer :) Men ärligt talat, nu måste jag verkligen hjälpa de andra att leta fakta!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0