Detta har hänt denna vecka..

Ja här uppe i Östersund har det hänt en hel del nu under den senaste veckan, då som jag inte har skrivit..! I måndags så fick vi reda på vårt tenta resultat som egentligen skulle ha varit klart för en vecka sen.. men men. Som jag skrev så var jag mer eller mindre 100 % säker på att jag skulle få kompletteringar på den, så i måndags tog jag det riktigt lugnt när ja skulle gå in och kolla. Men det stod inte riktigt det som jag hade förväntat mig, utan det stod ett B där! Kunde inte riktigt fatta vad som stod där så jag skyndade mig för att ringa Camilla och fråga vad hon hade fått och om det kunde stå fel?! Men tydligen så gjorde det inte det.. det roliga var att när Camilla berättade att man kunde gå in och kolla betyget på ett annat ställe så stod det precis hur mycket poäng jag hade fått: 3 poäng ifrån A. Så nu på min nästa tenta, psykologi, så vill jag verkligen ha ett A, skulle kännas så bra :) Men man får väl säga grattis till alla, lite i efterhand!
Jaja, det var det! Under tisdag natt så snöade det, inte mycket, precis så att man kunde se det.. Men igår så snöade det vill ja lova. Då kunde man verkligen se det.. det ligger kvar även idag! Det är faktiskt lite mysigt när den första snön kommer men sen så tycker ja inte det längre. Då vill jag bara att det ska snöa på julafton och på nyår, sen räcker det för min del!
Nu är det också klart att det blir fest i helgen, halloween- fest :) Vi har bestämt att det passar bäst att gå ut på lördag för alla, så först ska vi vara hemma hos Bita och sen går vi nog till O´Learys. Så nu måste jag bara hitta någonting att ha på mig, måste köpa en klänning, leggins och ett par stövlar. Det är väl tur att jag inte går ut så ofta antar jag då jag alltid måste köpa nya kläder :)
Hoppas att vi ses på lördag!
                   
                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0